מזגנים במצבע

מזגנים במבצע
הקיץ מגיע וביחד אתו מגיע החום הכבד שרובנו סובלים ממנו כל כך, ולכן המציאו את המזגנים. ולכבוד הקיץ כל כך הרבה חברות מציעות לנו מזגנים במבצע שאי אפשר לדעת איזה מזגן לבחור, איזה מזגן מתאים לנו, למה דווקא מזגן אחד ולא אחר. במאמר זה ננסה לעשות קצת סדר בין כל המזגנים במבצע שיש כיום בשוק.

דבר ראשון שאלינו לבדוק כאשר אנחנו מחפשים מזגן במבצע זה לבדוק את תפוקת האנרגיה שלו, הכוונה היא לבדוק מה האנרגיה, חשמל, שהמזגן מנצל ומה התפוקה שאנו מקבלים עבורה, עם תפוקת המזגן יעילה אז עבור מעט אנרגיה נקבל יכולת קירור או חימום גבוהה.

איך לבחור מזגן במבצע


בנוסף חשוב לבדוק מה עומס החום שנמצא בחדר בו אנו רוצים לחבר את המזגן החדש במטרה לבחור את המזגן המתאים ביותר עבור החדר מבין המזגנים במבצע שמוצעים כרגע במבצע, בשביל להתאים את המזגן בצורה טובה ביותר אלינו לבדוק מה עומס החום בחדר.

את עומס החום בחדר ניתן לבדוק על ידי בדיקה של מספר גורמים. לדוגמא אם לחדר קירות חיצונים או שהחדר נמצא בקומה העליונה עומס החום בו יהיה גדול יותר מאשר בחדר שנמצא במרכז הבית בקומה התחתונה. כמובן שגם החומרים השונים מהם בנוי החדר משפיעים על עומס החום בחדר.

ישנם גורמים נוספים שאלינו לבדוק כמו סוג המזגן שנרצה לקנות האם זה מזגן מיני מרכזי, מזגן מרכזי או מזגן מפוצל, כמו כן אלינו לבדוק מה דירוג היעילות של המזגן, תו תקן ועוד מספר רב של גורמים. אחרי שבדקנו את כל הגורמים, אולי אפילו התייעצנו עם מומחה, ובחרנו את המזגן שאנחנו רוצים, צריך לעשות השוואת מחירים.

ניתן למצוא מזגנים במבצע בחנויות רבות, הדרך הפשוטה ביותר היא לחפש אתרים שמאפשרים לנו לבצע השוואה בין המחירים השונים. לדוגמא נוכל לחפש מזגנים במבצע זאפ, כמו כן כדאי שנבדוק אילו מזגנים במבצע מציעות לנו החנויות השונות.

בנוסף נבדוק מה כלול במבצע, הכוונה היא שלא מספיק שהחנות מציע את המזגן במחיר מוזל אלא לעיתים נחפש גם מזגנים במבצע כולל התקנה, ככה נחסוך לנו את עלות ההתקנה של המזגן שיכולה לייקר את מחיר המזגן שבחרנו.